Sunday, April 3, 2011

Lama pulak aku tak buka blog ni. Ase mcm da nyawa2 ikan blog aku ni ja...hehe..e2 la klu da selalu dalam M.U.G. sampai semua lupa....huhuhu. Meh cni aku nk cter gembira punya cter. Minggu lepas aku balik umah jp..xlma pn 2 ari ja..nk dijadikan cter, pagi ari aku dok ciap2 nk blik ke North Jungle Uni ni, abah bagi aku handphone bru... handphone NOKIA model N981i..tas skrin 2...( abg aku spelling mcm ni :-) ) ehehhe...aku ni da mcm mengantuk,orang lempar pulak bantal, apa lagi rembat je la...hehhe..tima kasih abah cz bagi adik handphone baru!!

Haaa... e2 cter sonok yang pertama, meh cni aku nk cter plak lawak punya cter. Bila ingat balik mesti sakit perut aku gelak. 2hb April, aku g overnite dgn kwn2 U kt Kolam Air Panas Ulu Lengong. Sonok mandi kt sna...air dia panas, bila kita mandi badan kita asa panas jgak..huhu...Sudahnya bila da xtahan panas, aku dgn kwan aku ni c ILah g la mandi air sejuk plak kt paip. Tengah dk sonok2 mandi ni, datang la 2beranak ni mak dengan anak pmpuan dia..c mak nk bsuh tgn, pas 2 c anak n ni main air, tanpa disangka2 maknya ni menjerit “ FATIMAH!!!” GLuupP...sekali dengan aku tersentat. Mau xnya, nama anak dia sama mcm aku, ingatkan mak dia marah aku main air ...pucat lesi muka aku time 2.. yang kawan aku ni c ILah da terburai da gelak dia ... Semua kenangan ni aku coretkan dalam M.U.G untuk mengukir sebuah senyuman di wajah2 insan yang membaca. Eh2..tgk 2..haa kan da senyum 2...cantik sangat!!

Senyum la mcm saya!

1 comment: